Drodzy Klienci,
jeśli produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: [email protected]
Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.
Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy Państwu formularz zwrotu/reklamacji. Formularz ten należy przesłać z powrotem na nasz adres mailowy.
Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta na które mamy dokonać zwrotu.
Po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto.
Procedura zwrotu, wymiany lub reklamacji
1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: [email protected]
Zgłoszenie powinno zawierać:
– Imię i Nazwisko
– Numer zamówienia
– Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego
– Nr konta bankowego na które mamy zwrócić srodki
2. Po otrzymaniu zgłoszenia, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.
Z poważaniem
Zespół Nalori.pl