Drodzy Klienci,

 

jeśli produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: sklep@nalori.pl

 

Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.

 

Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy Państwu formularz zwrotu/reklamacji. Formularz ten należy przesłać z powrotem na nasz adres mailowy.

 

Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta na które mamy dokonać zwrotu.

 

Po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto.

 

Procedura zwrotuwymiany lub reklamacji

 

1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: sklep@nalori.pl

 

Zgłoszenie powinno zawierać:

– Imię i Nazwisko

– Numer zamówienia

– Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

– Nr konta bankowego na które mamy zwrócić srodki

 

2. Po otrzymaniu zgłoszenia, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.

 

Z poważaniem
Zespół Nalori.pl